Har I behov for at forbedre bundlinjen?

Vi identificerer potentialet – Og realiserer det!

Ofte hører man postulatet om, at ”det er dyrt at levere høj kvalitet”. 

Vores erfaring siger det modsatte

 

Det gælder uanset, om det er reduktion af omkostninger, øget omsætning eller evt. begge dele I jagter!

Vi hjælper jer med at reducere mængden af fejl, sikre leverancer til tiden, tage telefonen når den ringer, kommunikere tydeligt og rettidigt, reducere mængden af annullerede ordrer, færre kald til kundeservice, tidskrævende eskalationer, kundeklager osv.

Alt sammen med det formål at sikre en høj kundetilfredshed, øget omsætning og færre omkostninger.

 

Vi hjælper jer med til at få det optimale ud af jeres medarbejdere og kundedialog via enkle og operationelle styringsredskaber, som er lette at navigere efter i en travl hverdag:

 

ü styr på opgavetyper, normtider og mængder
üFå styr på hvordan tiden anvendes
üKend og forudsig kapacitetsbehovet

üPlanlæg og følg op

Og ønsker I at øge omsætningen, har vi tilsvarende super enkle og operationelle metoder, som er lette at anvende:

üStruktureret salg via sales funnel styring
üService-til-salg

üB-2-B samarbejdsmodel

Fælles for alle værktøjerne er, at de reducerer omkostninger og/eller øger omsætningen. Men grundlæggende sker det gennem øget kvalitet, øget kundefokus og en markant bedre kundeoplevelse.

Med mange års operationel erfaring sikrer vi løsninger, der er realiserbare og tilpasset den enkelte virksomhed/organisation. Vi har med andre ord taget vores egen medicin. 


Vil du høre mere, så tag fat i os!

Case 1

En stor nordisk telekoncern havde brug for markante omkostningsbesparelser. Vi fusionerede to organisationer, og via stordriftsfordele, struktureret kapacitetsstyring, optimering og balancering af anvendelsen af ikke-kundevendt kapacitet, blev det muligt at nedlægge 22 fuldtidsstillinger. Hele projektet blev gennemført med en samtidig skarp monitorering af kundetilfredsheden, således at kunderne ikke blev påvirket af processen. Faktisk steg kundetilfredsheden i den samme periode.

Case 2

En stor dansk salgsorganisation var udfordret på afsætning i deres serviceenhed. Via optimeret kapacitetsudnyttelse, øget ledelsesmæssigt fokus på salgsattempts, service-til-salg, struktureret og intelligent leadgenerering/salgsstøtteværktøjer mv. lykkedes det at at skabe en kraftigt forbedret salgskultur.

Resultatet var 40% øget omsætning i de pågældende afdelinger!

Scroll to Top