Vi er Acconoor

Acconoor er opstået ud fra idéen om, at ”it takes one, to know one”. 

Udgangspunktet for os er mange års erfaring i store og mellemstore organisationer – både med ledelse og projektledelse. Vi har således unik erfaring med omfattende omkostningsreduktioner, store turn-arounds, kundetilfredshedsprogrammer, diverse procesoptimeringer, optimering af leverandørstyring og meget andet.

Med disse kompetencer har vi valgt at gøre det til en levevej at hjælpe organisationer med at blive bedre.

Ved at kombinere vores stærke analytiske evner, omfattende metodeapparat og værktøjskasse med vores solide operationelle erfaring, tilbyder vi et unikt produkt, som garanterer kunden, at optimeringen går hånd i hånd med kvalitetsforbedringer og sikring af, at organisationen er involveret og med på rejsen. På den måde er gevinsten ikke blot er en ”lotto-kupon”, men derimod en vedvarende effekt.

Vi tror på opbygning af langvarige relationer – og har succes med det. Så tøv ikke med at tage fat i os – du vil opdage, at det giver god mening!

Partner & konsulent

Torben Jensen

Torben er uddannet cand. merc. i markedsøkonomi fra Handelshøjskolen i Aarhus og har 15 års ledererfaring med fokus på optimering af omkostninger og kvalitet samt at bringe organisationer gennem rejsen fra strategiske mål til operationel hverdag.

Han er en erfaren driftsleder, er analytisk stærk, excellerer i operationel implementering samt har et dybdegående indblik i driftsorganisationers virke.

Torben har været chef og direktør i store kundecentre og leveranceorganisationer og har de seneste 5 år arbejdet som konsulent indenfor samme felt i danske og norske virksomheder. Omdrejningspunkt for Torbens tilgang er at analysere og optimere.

Partner & konsulent

Sofie Nørby Ulriksen

Sofie er uddannet i Informationsvidenskab fra Århus universitet og har i 15 år arbejdet med ledelse og projektledelse i store danske virksomheder, bl.a. TDC, Mærsk og Falck, med vedvarende fokus på analyse, proces og optimering.

Sofie er analytisk stærk, har øje for optimeringspotentialer i organisationer, er eminent til kortlægning af processer og er meget operationel i sin tilgang.

Associeret konsulent

Michael Rønde

Michael Rønde har mere end 10 års erfaring med digitalisering, virtuelt samarbejde og ledelse i virksomheder. Han er en erfaren leder, forretningsudvikler, foredragsholder og underviser.

Som partner i Working Virtual har han været en af pionerende indenfor telemedicin og velfærdsteknologi og har som konsulent implementeret virtuelle interne og tværsektorielle samarbejdsprocesser i Region Sjælland, Region Syddanmark, Region Midtjylland og Region Nordjylland samt for 14 kommuner. 

Michael har en stor teknisk forståelse, viden om digitalisering og er ekspert i virtuelt samarbejde. Han har løst opgaver for virksomheder som fx  TDC, Novo Nordisk, Nordea samt en række virksomheder i SMV segmentet.

Working Digital 

Working Digital er eksperter når det handler om Virtuelt Samarbejde , Automatisering og Digital Ledelse.  Acconoor og Working Digital har et tæt samarbejde og kan sammen sikre jer et solidt fundament til at realisere jeres digitale potentiale på kort og lang sigt. Se mere om Working Digital her – www.workingdigital.dk

Scroll to Top