Kniber det med kundetilfredsheden?
Vi gør kundefokus til en kultur, så I kan levere sublime kundeoplevelser – enkelt, effektivt og meget operationelt!
Langt de fleste organisationer bruger masser af ressourcer på at gennemføre kundemålinger, lave kundeløfter, udarbejde kunderejser og meget andet.
Men alligevel har mange problemer med kundetilfredsheden.
Hvorfor det?
Fordi rejsen fra Powerpoint til operationel hverdag er langt mere vanskelig end mange forventer.
Derfor bruger vi vores mangeårige operationelle erfaring til at sikre, at kundetilfredshed ikke er et projekt – men en kultur i organisationen. Vi sætter derfor markant fokus på den operationelle implementering, når vi hjælper en organisation gennem en kundetilfredshedsrejse.
Vi kan dokumenterer markante resultater indenfor kundetilfredshed og står altid klar til at indgå i en dialog, hvis I ønsker at høre mere.
Case
En stor nordisk telekoncern var blevet målt ‘Worst in Class’ på kundetilfredshed og havde akut brug for at få vendt udviklingen
Vi gennemførte et kundetilfredshedsprojekt,
og inden for 12 måneder af projektafslutning blev virksomheden ‘Best in Class’ på EPSI måling og vandt Kundeserviceprisen for ‘Bedst i test’.
Projektet resulterede bl.a. i følgende forbedringer:
- 40% reduktion i katastrofeoplevelser
- 70% reduktion i gennemsnitlig alder på fejlretning
- 65% reduktion i gengangerfejl