Har I brug for mere tid til kunderne?
Vi kan øge jeres kundevendte tid med mindst 25%!
Vi øger som minimum mængden af værdiskabende aktivitet med mellem 15-30% – og ofte mere!
Vi har stort erfaring med at ”finde tid” i en organisation:
Vi tager udgangspunkt i en organisations aktiviteter og gennemfører en detaljeret analyse af den tilhørende tidsanvendelse og skaber herved et komplet overblik over, ”hvor tiden forsvinder hen”.
Med udgangspunkt i en opsplitning af værdiskabende og ikke-værdiskabende aktiviteter finder vi potentiale og identificerer og implementerer anbefalinger, der øger mængden af den tid, der kan anvendes til værdiskabende kerneaktivitet, typisk borger- og kundevendt tid.
Det er en utrolig enkel måde for en organisation at skabe øget kvalitet og fokus på borgerne eller kunderne.
Og hvem vil ikke have mere tid?
Skal vi finde tid i jeres organisation, så kontakt os med det samme – så stiller vi gerne op til en dialog om emnet.
Case 1
I et kommunalt Kundecenter havde man problemer med at besvare mængden af de kald, man modtog.
Vi øgede den borgervendte tid med mere end 70%, som medførte følgende:
- Markant højere borgertilfredshed
- I dag besvares ca. 95% af alle kald til tiden
- Der er kommet øget ro og struktur i medarbejdernes hverdag
Case 2
Gennem organisatorisk kortlægning og sammenlægning, blev den borgervendte tid øget med 64%, som medførte:
- Øget borgertilfredshed
- Mere ensartet og professionel borgerhåndtering
- Reduktion i FTE omkostninger